eTwinning Projesi Gelişim Atölyesi

eTwinning Projesi Gelişim Atölyesi

ESRA İLKAY ÖĞRETMENİMİZİN VE ÖĞRENCİLERİNİN YÜRÜTTÜĞÜ GELİŞİM ATÖLYESİ ETWİNNİNG PROJESİ KAPSAMINDA YAPILAN ETKİNLİKLER. ÖĞRETMENİMİZE VE ÖĞRENCİLERİNE TEŞEKKÜR EDERİZ.

Bu Proje İnsanca, Pek İnsanca Projesi (I AM HUMAN Pandemic Project) içinde bulunan "Öğrenme Çantam (My Learning Bag)" etkinliğinin bir sonucu olarak ortaya çıkmıştır.
Projemizin amacı eTwinning'e yeni başlayan ya da hiç kalite etiketi alamamış olan öğretmenlerimize süreci tanıtmak, bilgiler aktarmak, uygulama fırsatları sunmaktır. Sürecin sonunda (Ocak Ayında) eğitime katılmış olan öğretmenler kendi aralarında ve dışarıdan yeni katılacak olan öğretmenlerle okul düzeyi (öğrenci yaşı), branş ve ilgi alanı gibi kriterlere göre gruplar oluşturarak yeni projeler yazılacaktır. Yazılan bu projelerin, İnsanca, Pek İnsanca Projesi kurucuları rehberliğinde takip edilerek Ulusal ve Avrupa Kalite Etiketi için başvuru yapabilecek düzeyde gerçekleşmesinin sağlanmasına çalışılacaktır.

25.11.2020 754

 

PROJENİN AMACI :

Bu Proje İnsanca, Pek İnsanca Projesi (I AM HUMAN Pandemic Project) içinde bulunan "Öğrenme Çantam (My Learning Bag)" etkinliğinin bir sonucu olarak ortaya çıkmıştır.
Projemizin amacı eTwinning'e yeni başlayan ya da hiç kalite etiketi alamamış olan öğretmenlerimize süreci tanıtmak, bilgiler aktarmak, uygulama fırsatları sunmaktır. Sürecin sonunda (Ocak Ayında) eğitime katılmış olan öğretmenler kendi aralarında ve dışarıdan yeni katılacak olan öğretmenlerle okul düzeyi (öğrenci yaşı), branş ve ilgi alanı gibi kriterlere göre gruplar oluşturarak yeni projeler yazılacaktır. Yazılan bu projelerin, İnsanca, Pek İnsanca Projesi kurucuları rehberliğinde takip edilerek Ulusal ve Avrupa Kalite Etiketi için başvuru yapabilecek düzeyde gerçekleşmesinin sağlanmasına çalışılacaktır.

PROJENİN HEDEFLERİ :

1- eTwinning platformunun öğretmen ve öğrenciler tarafından kullanımını arttırma ve yaygınlaştırma.
2- Öğretmenlerin mesleki gelişimlerini destekleme.
3- İşbirliği ve yardımlaşma içinde bilgi akışını ve çalışma becerisini geliştirme.
4- Bireysel başarının yanı sıra grup başarısını tatma ve ekip ruhunu kavrama
5- Farklı okullardan öğretmen ve öğrencilerle tanışarak, sosyalleşme
6- Fikirlerini ortak alanda paylaşma
7- İletişim becerilerini geliştirme
8- Paylaşmayı öğrenme.
9- Problem çözme, karar verme, sorumluluk alma becerisini geliştirme.
10- Web 2.0 araçlarını kullanmayı uygulayarak öğrenme ve öğretme
11- Yardımlaşma ve ortak ürün oluşturabilme becerisini artırma

BEKLENEN SONUÇLAR :

Projemiz hedeflerine ulaşabilirse, aşağıdaki değerli kazanımları sağlayacağını düşünüyoruz.
1- eTwinning platformunu öğretmen ve öğrencilere tanıtarak farklı okullarda veya Avrupa ülkelerinde gerçekleşen eğitim uygulamaları hakkında fikir sahibi olmalarını sağlamak.

2- Öğretmenlerin edindikleri ve birbirleriyle paylaştıkları bilgiler ışığında bilişim teknolojilerini derslerinde etkin biçimde kullanarak öğrencilerin üst düzey bilişim becerilerini kullanabilmesi, öğrendiği bilgileri kalıcı ve anlamlı hale getirilebilmesi ve öğrendikleri bilgileri günlük hayatla ilişkilendirilebilecek yetkinlikler ve beceriler kazanabilmesini sağlamak.

3- İletişim becerileri güçlü olan, işbirliği içerisinde bulunduğu kültüre ve topluma katkı sağlayabilen, bilgiyi doğru alan ve üreten, bilgiyi işlevsel hale getirerek problem çözebilen, eleştirel düşünebilen bireyler yetiştirmek.

25-11-202023-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202124-01-202127-01-202131-01-2021